Go4easy, voor Vaarplezier!

Customer Service

Bestellen & Betalen

Bestellen
Al onze boten en boottrailers zijn uit voorraad leverbaar, tenzij anders vermeld. Je kunt onze producten zowel online als telefonisch bestellen. Online bestellen doe je door een product toe te voegen aan je winkelwagen, de verzendinformatie in te voeren en daarna op “afrekenen” te klikken en af te rekenen. Controleer voor het afronden van je betaling goed of het verzendadres, de bestelling en het totaalbedrag kloppen. Wil je liever telefonisch bestellen? Dat kan ook. We zijn te bereiken op 06-41043921.

Betaalwijze kiezen: 
Via onze webwinkel kun je op verschillende manieren betalen:

  • Via iDeal. Kies je voor deze optie, dan word je doorgestuurd naar de website van je bank. Daar volg je de instructies van je bank.
  • Bij vooruitbetaling via een bankoverschrijving. Onze bankgegevens zijn: NL11INGB0664240593
  • Contant (alleen bij zelf afhalen van het bestelde product)

Verkeerde bestelling
Heb je een verkeerde bestelling gedaan? Kan gebeuren! Bel of mail ons. Houd je ordernummer bij de hand.

Vragen?
Heb je vragen over het bestellen en betalen? Bel 06-41043921 of stuur een e-mail. Wij helpen je graag.

Levering & afhalen
Bezorgen en afhalen

Er zijn twee manieren om de boot of boottrailer die je bij ons hebt besteld in huis te krijgen: verzenden of afhalen.

Afhalen
Afhalen in ons magazijn in Olst (Overijssel) is alleen mogelijk op afspraak. Je kunt ons bereiken op 06-41043921. Als je de bestelling zelf afhaalt, is er een interessante korting te verdienen.€ 50,00 korting bij het zelf af halen van een boot en € 10,00 bij het zelf halen van een trailer.

Bezorgen
We streven ernaar om jouw boot of boottrailer zo snel en efficiënt mogelijk bij je af te leveren. Al onze pakketten verzenden we veilig met DHL. Woon je in Nederland, dan heb je bestellingen die voor 17 uur geplaatst zijn binnen 2-3 werkdagen in huis.

Bestelling traceren
Met een trackingnummer kun je kun je de status van je bestelling volgen op de website van DHL. 


Gratis bezorging in Nederland
Rubberboten en trailers die je online hebt besteld, worden gratis bezorgd binnen Nederland. Je betaalt dus geen verzendkosten.

Garantie & retourneren

Garantie
Als je bij Go4easy een product bestelt, garanderen wij dat het in goede staat verkeert en geschikt is voor het aangegeven gebruik. Op het rubber en de naden van onze rubberboten krijg je daarom 3 jaar garantie. Voor toebehoren van de rubberboten, zoals handvaten, peddels, ventielen en voetpomp geldt een garantietermijn van 1 jaar. Voor de boottrailers geldt een garantietermijn van 3 maanden. Als een product niet naar behoren functioneert, kun je binnen 8 dagen na levering van de bestelling aanspraak doen op de garantie. Let op: er kan een kleurverschil optreden ten opzichte van de boten en trailers op onze website.

Om aanspraak te kunnen maken op de garantie, moet je je houden aan de instructies in de bijbehorende gebruiksaanwijzing te handelen, zorgen voor goed onderhoud en onoordeelkundig gebruik voorkomen. Ook vervalt de garantie als jij of iemand anders veranderingen aanbrengt of reparaties uitvoert aan het product. Een trailer is niet gebrekkig omdat er later een beter product op de markt is gebracht. 

Van onoordeelkundig gebruik is bijvoorbeeld sprake als een trailer met een (rubber)boot aan een auto worden gekoppeld en hiermee te hard gereden wordt op een niet vlakke ondergrond.(stuiteren) Het gewicht van de boot en de buitenboordmotor zullen een dusdanige piekbelasting voor de wielen vormen dat zij hier niet tegen bestand zijn. Van Go4easy mag niet verwacht worden dat wij dit garanderen.
IMAGE 

Als de lagers in de wielen extreem gaan roesten, doordat de trailer in zout water is geweest, bijv. na een vakantie in Kroatië, kun je geen beroep doen op garantie.

Garantie wordt alleen gegeven op productiefouten. Garantie geldt dus niet voor verkleuring van de artikelen na verloop van tijd (uiteindelijk is bijna niets bestand tegen zonnestralen), vlekken en slijtage ten gevolge van normaal gebruik.

Defect product?
Vertoont de boot of trailer die je bij ons hebt besteld een gebrek? Dat vinden wij heel vervelend! Neem als dit voorkomt contact op met ons door een mail te sturen naar info@go4easy.nl en omschrijf het gebrek zo nauwkeurig mogelijk. Als G4easy besluit dat de klacht gegrond is, dan repareren of vervangen wij het betreffende onderdeel.

Retourneren
Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heb je nogmaals 14 dagen de tijd om je product ongebruikt retour te sturen. Heb je al betaald, dan krijg je het volledige orderbedrag terug. De kosten voor het terugsturen van de bestelling van het bestel- of afleveradres naar de webwinkel zijn voor jouw eigen rekening.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Raakt een product tijdens de verzending zoek of beschadigd, dan is Go4easy niet aansprakelijk. Vraag daarom altijd om een traceercode en bewaar die goed.

Maak je gebruik van je herroepingsrecht, dan stuur je het product met alle geleverde toebehoren en – als dat redelijkerwijs mogelijk is - in de originele staat en verpakking terug. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@go4easy.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten, als we het product tenminste in goede orde retour ontvangen hebben.

Is het artikel dat jij retourneerde niet meer in originele staat en verpakking, dan hebben wij het recht je retourzending af te wijzen en/of hiervoor kosten in rekening te brengen.

Klacht indienen?

Heb je een klacht, laat het ons weten, we doen er alles aan om tot een goede oplossing te komen! We kunnen je klacht alleen in behandeling nemen als je een ordernummer en/of factuur kunt tonen.